Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заң жобасы әзірленуде

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заң жобасына қайта оралсақ, оның негізгі аспектілерін атап өткен жөн:
1. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері жөніндегі Омбудсмен институтын (бұдан әрі-Омбудсмен) енгізу жолымен қоғамдық институттардың әлеуметтік – саяси ықпалын кеңейту.
2. Омбудсмен институтының салалық мемлекеттік органдардың құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеуге міндетті қатысуы арқылы тұтынушылардың құқықтарын қорғау қағидаты.
3. Келісімшарттарда тұтынушылардың құқықтарын бұзатын немесе осындай бұзушылықтарға әкеп соғуы мүмкін жағдайларға жол бермеу жөнінде ескерту.
4. Қашықтықтағы сауда (электрондық сауда) сегментіндегі қоғамдық қатынастарды реттеуді күндізгі сауданы санымен синхрондау.
5. Азаматтардың қабылдауы үшін қарапайым және ыңғайлы заң мәтінін қабылдау арқылы тұтынушылардың құқықтарын қорғау жүйесін жетілдіру.
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заң жобасы қазақстандықтардың толғандыратын мәселелерін, қазіргі уақыттағы тұтынушылардың құқықтарын жан-жақты және тиімді қорғауға қол жеткізу үшін барлық салалардың сарапшылық және ғылыми пікірін ескере отырып, жаңа редакцияда қабылданатын болады.
Тұтынушылардың өтініштерін қарау үшін қоғамдық институттар e-tutynushy.kz Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін (тұтынушылардың шағымдарының жалғыз электронды кітабы) пайдалана алады. Олүшінтұтынушы мен ТҚҚ қоғамдықинститутына тек оңдатіркелуқажет.
Бұл туралы дәлелді жауап алу үшін «бірыңғай терезе» қағидаты бойынша кәсіпкерге шағымыңызды тегін және дереу жіберуге мүмкіндік беретін оның ерекшелігін атап өту маңызды.
Е-tutynushy.kz – тұтынушы мен кәсіпкерарасындакөпірсияқты аналог жоқ.