Халыққа қызмет көрсету орталығының жаңа жұмыс кестесі бекітілді
Құрметті аймақ тұрғындары! «Азаматтарға арналған үкімет» мемелекеттік корпорацияс» Қызылорда облысы бойынша филиалы 2022 жылдың 04 ақпан күнінен бастап Халыққа қызмет көрсету орталықтары жаңа кестеге сәйкес жұмыс жасайтындығын Сіздердін назарларынызға салады.Жаңа жұмыс кестесіне сәйкес ХҚКО дүйсенбі жұма аралығында сағат 09:00 ден 18:00 аралығы сіздерге қызмет көрсетеді, ал сенбі және жексенбі күндері демалыс. Бұл кесте Республика көлеміндегі барлық ХҚКО-ны қатысты.
Жаңа кестенің еңгізудін басты талабы, елімізде, оның ішінде өңірімізде коронавирус инфекциясына таралу қауіпін азайтуға бағытталған. Осы ретте барлық тұрғындарды түсіністік танытуға шақырамыз.
Қосымша: санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтау мақсатында ХҚО-ға «Ashyq» қосымшасы арқылы және медициналық маскалардың болуы талап етіледі.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» тұрғындарды «электрондық үкімет» онлайн-сервистерін белсенді пайдалануға шақырады.Бүгінгі күні мемлекеттік қызметтердің 637 түрі (мемлекеттік тізілімдегі 694 қызметтің ішінде) электронды түрде қолжетімді, клиенттер оларды өздері ала алады:
• eGov.kz электронды порталы;
• eGov Mobile мобильдік қосымшасында;
• Telegram мессенджеріндегі бот арқылы (@Kenes1414Bot);
• Facebook және ВКонтакте әлеуметтік желілерінің мессенджерлері арқылы (жеке хат алмасу)».
Қосымша сұрақ туындағанда 1414 Бірыңғай байланыс орталығына забарласуға болатының қоса жеткіземіз.
Жаңа кестенің еңгізудін басты талабы, елімізде, оның ішінде өңірімізде коронавирус инфекциясына таралу қауіпін азайтуға бағытталған. Осы ретте барлық тұрғындарды түсіністік танытуға шақырамыз.
Қосымша: санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтау мақсатында ХҚО-ға «Ashyq» қосымшасы арқылы және медициналық маскалардың болуы талап етіледі.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» тұрғындарды «электрондық үкімет» онлайн-сервистерін белсенді пайдалануға шақырады.Бүгінгі күні мемлекеттік қызметтердің 637 түрі (мемлекеттік тізілімдегі 694 қызметтің ішінде) электронды түрде қолжетімді, клиенттер оларды өздері ала алады:
• eGov.kz электронды порталы;
• eGov Mobile мобильдік қосымшасында;
• Telegram мессенджеріндегі бот арқылы (@Kenes1414Bot);
• Facebook және ВКонтакте әлеуметтік желілерінің мессенджерлері арқылы (жеке хат алмасу)».
Қосымша сұрақ туындағанда 1414 Бірыңғай байланыс орталығына забарласуға болатының қоса жеткіземіз.
Халыққа қызмет көрсету орталығы