Бірқатар билік өкілеттіліктерін қайта бөлу
● Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдерін өңір мәслихаттары депутаттарының келісімімен баламалы негізде (кемінде екі кандидатура) Президент тағайындайды.
● Конституциялық Соттың Төрағасын және Жоғары Сот Кеңесінің Төрағасын Президент Парламент Сенатының келісімімен тағайындайды.
● Конституциялық Соттың құрамын қалыптастырады: 6 судьяны Парламент (Мәжіліс пен Сенат 3 мүшеден), 4 судьяны Президент тағайындайды, Төрағаны Сенаттың келісімімен Президент тағайындайды.
● «Мемлекеттік хатшы» институты «Мемлекеттік кеңесші» институты болып қайта құрылады, ол ішкі саясат бойынша ұсыныстар мен ұсынымдарды қалыптастырумен айналысатын болады.
● Конституциялық Сот құрылады — енді нормативтік-құқықтық актілер (заңдар, қаулылар, бұйрықтар және т.б.) олардың конституциялық құқықтарын бұзады деп санайтын әрбір азамат Конституциялық Сотқа жүгініп, қорғау алады.
● Сондай-ақ, сот Конституциялық Кеңес өзгергенге дейін қараған мәселелерді қарастыруды жалғастырады (бұл сайлау мен референдумның дұрыстығы, белгілі бір жағдайларда Конституцияны түсіндіру және т.б.).
● Саяси орган мәртебесіне ие болған Конституциялық кеңеске қарағанда, Конституциялық Сот конституциялық қадағалаудың жоғары органы болып табылады және өз қызметін Конституциялық Сот ісін жүргізу ережелеріне сәйкес жүзеге асырады.
● Сонымен қатар, Конституциялық Сотқа жүгіну құқығын Бас прокурор мен Адам құқықтары жөніндегі уәкіл алады. Олар конституциялық құқықтардың әр түрлі бұзылуына басқаларға қарағанда жиі кездеседі және нормативтік құқықтық актілердің Конституцияға сәйкестігі туралы сұрақтар қоя алады.
● Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі сеп комитеті Жоғары аудиторлық палатаға айналады. Палата Төрағасы Мәжілісте жылына екі рет өз жұмысы туралы есеп береді. Мәжілістің бақылау функциялары күшейтіледі.
● Судьялар қызметіне конкурстық рәсімдерді онлайн-трансляциялауды енгізу көзделеді.