Толқын Tolqyn.kz ақпараттық агенттігі
» » Қазақстанда арнайы білім беру ұйымдары мен жалпы мектептерде математиканы оқыту: Математикада арнайы мектептердегі оқушыларға қандай артықшылықтар бар?

Қазақстанда арнайы білім беру ұйымдары мен жалпы мектептерде математиканы оқыту: Математикада арнайы мектептердегі оқушыларға қандай артықшылықтар бар?

Математикалық білім НИШ-те оқуға арналған өнімдердің бірі, ол оқушылардың академиялық және профессионалдық сәттеріне әсер етеді. Қазақстанда математикадағы арнайы білім беру ұйымдары, мысалы Ұлттық ғылыми-амалдық орталықтар немесе ҰҚАО, математика оқытуын жүзеге асыратын жоғары деңгейдегі білім беру қызметін оқушыларға қамтиды. Бұл мақала Қазақстандағы НИШ-те қабылдау процесі және оқу жоспарлары туралы болады, олар орта мектептерден әрі құндылықты оқу қызметін ұсынатын NSPC-лер мен оқушыларға арналған өнімдер туралы да талқылайды.

NSPC

 Олар орта мектептерден әрі құндылықты оқу қызметін ұсынатын кәсіптік мектептер. Математика, физика және тілдердегі білімдерді ұсынады. 2005 жылы Қазақстанда білімділік деңгейін жоғарылату мақсатында барлық қалаларға дәлелдерді қойу бойынша кеңес орындалады. NSPC-лер орта мектептерден бірнеше ерекшеліктері: 
  1. Специализацияланған білім беру және оқушылардың таңдау процесі қиын болатын жағдайда;
  2. Модернизацияланған құрылғылар, мамандандырылған мұғалімдер мен қосымша сыныптық іс-әрекеттер бар;
  3. Жоғары деңгейдегі білім алуға және зерттеу жұмыстарына дайындалған оқу жоспарлары бар.
BUKI базарының қолдауымен дайындалған: https://buki.kz/repetitor/matematika/almaty/nish/

Математиканың рөлі

Математикалық білім негізгі оқу бағдарламасында маңызды пән. Бұл білімділік деңгейі оқушылардың оқушылық және мамандықтық сәттілігін өте көп тәсіл ету мүмкіндіктері бар. Қазақстанда математикалық білімді қоса, NSPC (Ұлттық ғылыми-әдістемелік орталықтар) деп аталатын мамандықтық мектептер бар. Бұл мақалада, NSPC-лерде және қалыпты мектептерде мектептік математикалық білімді қарау және NSPC-лерде математикалық білімнің артықшылығын үлгеру мүмкіндіктері талдауға арналған.

Мұғалімдердің оқыту әдістемелері

NSPC-лер математикаға оқыту үшін интерактивті тақталар, онлайн ресурстар мен оқу-әдістемелері т.б. кездейсоқ жаңа оқыту әдістері мен технологияларды қолдана алады. NSPC-лердегі мұғалімдерде математикада арнайы біліктілік және квалификация бар, бұл оларға оқушыларға дерінді және арнайы оқу-білімін ұсынуға мүмкіндік береді.

Оқу әдістемелері

NSPC-лер математика оқытуын қызметкерлері үшін заманауи оқу әдістемелерін пайдаланып, олар оқушылардың математикалық концепцияларын жақсы түсінуі мен деңгейінің артық болуын жүзеге асырады. Оқу әдістемелерінің ішінде жұмысқа орналасқан оқулық программаларының көмегімен оқушылар анықтамаларды түсіндіру мен тәртіпке асыру мүмкіндігінің бірден-бір әрекет етеді.

Бағалау және бағалау жүйесі

NSPC-лердің бағалау және бағалау жүйесі қалыпты оқу беру үшін бастапқы мектептерден артық тиімді деп саналады. Олар оқушылардың білім деңгейінің бағалануы мен оқушылардың нәтижелерін бағалауға бағытталған жүйелер жүзеге асырылады. Олар оқушылардың математикалық концепцияларды түсінікті және оларды жасандық мәселелерді қолдануға болатын мүмкіндіктерін оқытуға арналған жаңа технологиялар мен қосымша білім беру ресурстарын қолданады. Бағалау бойынша әлдеқайда жүктелген, ең жоғарғы бағаларды жинауға арналған жоғары сапалы стандарттар бар.

Студенттердің жетістіктері мен мүмкіндіктері

NSPC-дағы оқушылар қалыпты мектептердегі оқушыларға қарағанда математика білімі мен деңгейі аса. Олар университет деңгейіндегі математика пәндері мен зерттеулері үшін жақсы даярлықтарды алуда мүмкіндіктерін жетілдіреді. Сондықтан, NSPC оқу орталығы оқушыларды мемлекеттік және халықаралық математикалық кездестірмелерде қатысу мүмкіндіктерін береді, бұл олардың мәселелерді шешу және талдаушылық қабілеттерін дамытуға көмектеседі.

Мектепке түсу процедурасы және оқушыларды дайындау

Мектепке түсу процедурасы бойынша, Қазақстандағы МИМ-ге түсу үшін оқушының білім деңгейі жоғары болуы тиіс. Алайда, бұл мектептің өтілуі өзінде өзара салаудың деңгейін де көтереді, сондықтан да мектепке түсу бойынша оқушылар өте тәжірибелік білімдерг мұғалімдердің профессионалдық даярлығы е және жақсы тәрбие алған оқушылардың көмегімен дайындалуы керек. Оқушылардың нәтижелері, оқытудағы жаңа технологиялар, қосымша білім беру ресурстары, оқу сапасы, мектеп таңдауы – бұл барлық мектепке түсу процедурасымен байланысты кінәлі мәселелер. Мектепке түсу үшін дайындалу процедурасы арасында, оқушыларға математика сынағы беріледі. Математика сынағының тиімді өтілуіне және тілдік деңгейіне кепілдік беру үшін оқушылардың математикалық тәжірибеліктерін жоғары деңгейде болуы керек. Математика сынағын өте жақсы болу үшін оқушылар сабақтармен бірге өзін-өзі дайындау керек. Репетиторлық қызметтер қолдану, оқушының математика сынағына дайындал процесін көмектеседі. Buki.kz сервисі математика, физика химия мен биология сабақтарында тәжірибелік түрде оқытуға бағытталған тәжірибелік репетиторларды қамтиды. Осы сервистің плюсы арасында, қызметкерлердің деңгейін тексеру, тәжірибелікті білімі мен оқытуы жақсы болатын жағдайдағы ұсыныстары жүктеп алатын жүйелік құралдар және қызметтер бар.

Нәтиже:

Жалғастырумен айқындауға, NSPC т.б. оқу беру мекемелерінде математикалық пәндерді оқу, қазіргі мектептерден артық білім алу, кеңейту және талдаушылық қабілеттерін дамыту сияқты көп қолайлы. Бұл мүмкіндіктер оқушылардың академиялық жетістіктерін жетілдіру және көбірек зерттеулерге жақсы дайындалуына көмектеседі.
11 сәуір 2023 ж. 446 0