Зейнетақы қызметтерінің қолжетімділігін қамтамасыз ететін шаралар
Бүгінгі күні халық арасында қызу талқыға түсіп жүрген тақырыптардың бірі 2018 жылдың 1 шілдеден бастап күшіне енген зейнетақы есептеу әдістемесіндегі өзгерістер, нақты айтар болсақ зейнетақы жүйесіне қатысу өтелі есепке алынады, осыған байланысты жасы толып зейнеткерлікке шыққан азаматтар БЖЗҚ-ның бөлімшелеріне жүгініп қосымша құжат немесе анықтама жинау қажеттілігі барма?Жауап: Базалық зейнетақыны қайта есептеу зейнеткерлік демалыстағы азаматтарға автоматты түрде жүргізіледі. Ешқандай қосымша құжаттарды жинаудың қажеті жоқ. Жинақтаушы зейнетақы жүйесіне жасалған барлық аударымдар туралы деректер бірыңғай ақпараттық жүйесі бар.
Қор бөлімшелеріне келуге мүмкіншілігі жоқ азаматтарға зейнетақы қызметтердің қолжетімділігін арттыру үшін Қор тарапынан қандай жұмыстар жүргізілуде?
Жауап: Зейнетақы қызметтердің қолжетімділігін арттыру заманауи кезеңде Қор үшін стратегиялық міндеттерді шешу құралдарының ажырамас бөлігі.
Зейнетақы заңнамасының өзгеруіне және электрондық сервистердің дамуына байланысты жеке мәліметтерді есептеу жүйесі әрдайым жаңартылуда. Қор қызметтерін БЖЗҚ бөлімдеріне барып қана емес, дәстүрлі және электронды пошта арқылы, www.enpf.kz сайтында «жеке кабинет» ашу арқылы, ұялы қосымша көмегімен, e-gov.kz электрондық үкіметі сайтында, өз-өзіне қызмет көрсету терминалдарында да алуға болады.
Естеріңізге сала кетейік, 2017 жылы зейнетақы қоры enpf.kz сайты арқылы зейнетақы шотын ашуға арыз беру, жеке деректемелерге өзгеріс енгізу, интернет-хабарландыру әдісін таңдау, төлем жасауға өтініш беру, оның орындалуын онлаин-режимде қадағалау сынды бірқатар электрондық қызмет түрлерін енгізді. Биыл enpf.kz сайты арқылы зейнетақы келісімінің көшірмесін алу қызметі қолжетімді болды. Электрондық қызметтер бар-жоғы бірер минутта көрсетіледі.
Жаңа электрондық қызметтер іске қосылғаннан бері ол 2018 жылдың 1 шілдесіне дейін 55 800 рет қоданылған. Нақтырақ болсақ, Қор сайтындағы «жеке кабинет» арқылы 12 500 жеке зейнетақы шоты ашылған (ЖСН және құпия сөз немесе Халыққа қызмет көрсету орталығында берілетін электрондық цифрлық қолтаңба арқылы). 3 226 алушы (зейнетақы жасына келген немесе 1, 2 топтағы мүгедектігі мерзімсіз тағайындалған азаматтар) зейнетақы төлемдерін жасау туралы өтініш берген. Жеке деректемелерге 30 794 өзгеріс енгізіліп, жеке зейнетақы шотының жай-күйі туралы хабарландыру әдісін өзгертуді интернетке арқылы алу бойынша 9 320 операция жасалған.
БЖЗҚ-да қолданылатын ақпараттық технологиялар зейнетақы қызметтерінің сапасы мен қолжетімділігін арттыруға ықпал ететінін атап өткен абзал.
АҚ «БЖЗҚ» Қызылорда
облыстық филиалы
*****
На сегодняшний день, одной из обсуждаемых тем в обществе – это изменения в методике расчета пенсии, вступивших в силу с 1 июля 2018 года, где учитывается стаж участия в пенсионной системе, в связи с этим возникает вопрос есть ли необходимость уже состоявшимся пенсионерам лично обращается в отделения ЕНПФ для получения дополнительных справок?
Ответ: Такой необходимости нет, перерасчет базовой пенсии будет производится автоматически, никаких дополнительных документов собирать и предоставлять не нужно. Все данные о перечислениях в пенсионную накопительную систему имеются в единой информационной системе.
Скажите, что делается Фондом для обеспечения доступности пенсионных услуг для той части населения, которая по каким-либо причинам не может подойти в офисы и отделения Фонда?
Ответ: Обеспечение доступности пенсионных услуг является одной из стратегических задач, стоящих перед Фондом на современном этапе. И одним из инструментов Фонда для решения этой задачи является развитие информационных технологии. Получение услуг Фонда помимо обращения в офисы ЕНПФ возможно посредством традиционной и электронной почты, через личный кабинет на сайте www.enpf.kz, в мобильном приложении, на сайте электронного правительства e-gov.kz, через терминалы самообслуживания.
Напомним, что в 2017 году пенсионный фонд внедрил ряд электронных услуг с помощью сайта enpf.kz: это подача заявления на открытие пенсионного счета, внесение изменений в свои реквизиты, выбор интернет-информирования, подача заявления на получение выплаты и отслеживание онлайн его исполнения. В этом году через сайт enpf.kz стало возможным получение дубликата пенсионного договора. Использование электронных услуг занимает всего лишь несколько минут.
Со времени запуска новых электронных услуг до 1 июня 2018 года ими воспользовались более 55 800 раз. Точнее, было открыто 12 500 личных пенсионных счетов в режиме онлайн через сайт Фонда «Личный кабинет» (с помощью ИИН и пароля или электронно-цифровой подписи, которую выдает Центр обслуживания населения), 3 226 получателей (граждане, достигшие пенсионного возраста и лица, у которых установлена бессрочная инвалидность 1-ой и 2-ой группы) подали заявление о назначении пенсии. Внесено 30 794 изменений в личные данные, а 9320 операций было совершено по изменению способа получения информации о состоянии пенсионного счета через интернет. Информационные технологии, используемые ЕНПФ, помогают совершенствовать и развивать качество и доступность пенсионных услуг.
Кызылординский
областной филиал АО «ЕНПФ»