Білім және ғылым министрлігі қайта құрылады
Министрдің мәлімдемесі facebook.com. парақшасында жарияланды.
Министрлік басшысы жоспарланған өзгерістердің себептері мен мақсаттарын түсіндірді.
Оның айтуынша, өзгертулер бөлімнің тиімділігін арттыруға бағытталған.
Ішінара ішкі бизнес-процестерді құру, функциялардың қайталануын болдырмау, әр қызметкердің түсінікті және нақты функционалдығын анықтау, бөлімдердің жұмысына және олардың үйлесімді іс-әрекеттері үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету және т.б. жоспарлануда.
Жоғарыда айтылғандардың бәрін орындау үшін БҒМ мамандары түзетуді қажет ететін мәселелерді анықтай отырып, функционалды талдау жүргізді.
«Мәселен, негізгі бөлімдердің жұмысындағы басты назар білім беру саясаты мен стратегиясын анықтауға емес, ағымдағы операциялық-экономикалық жұмыстарға аударылды.
Негізгі мамандандырылған департаменттер: мектепке дейінгі және орта білім беру, ТжКБ және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру, оларға конкурстық процедуралар бойынша ерекше жұмыс, мемлекеттік сатып алудың техникалық шарттарын жасау, жұмысқа қабылдау, актілерге қол қою, бюджеттік өтінімдерді ресімдеу және т.б. жүктелген.
Сонымен бірге, олардың салаларындағы саясатты анықтаудағы басты мақсаты - заңды тұлғалармен жұмыс және жұмысты үйлестіру - артта қалып отыр», - деді Аймағамбетов.
Ол сонымен қатар бірқатар қызметкерлер мен бөлімдер үшін функциялардың қайталануы атап өтіліп, қарама-қайшылықтар анықталды.
Құрылымдық бөлімшелердегі жүктемені талдау сонымен қатар әр түрлі болатын дисбаланстарды көрсетті. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаментінің бір қызметкеріне жүктеме басқа қызмет көрсету бөліміне қарағанда 7 есе көп болды», - дейді басқарма басшысы.
Аймағамбетовтың айтуынша, министрлік осы және басқа мәселелерді шешу үшін қайта құрылып жатыр.
«Қазір мемлекеттік сатып алулардың барлық мәселелері, аяқтау, әзірлеу актілері, техникалық тапсырмаларды дайындау актілері қаржы бөлімінде қалды, ол енді қаржы және мемлекеттік сатып алу бөлімі болады, бюджеттік өтінімдерді дайындау мәселелері толығымен бюджеттік жоспарлау бөліміне берілді.
Вице-министрлер мен мамандандырылған департаменттер тек өз бағыттарындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру, құқықтық қамтамасыз ету және осы бағыттардағы қызметті үйлестіру мәселелерімен айналысады», - деп түсіндірді министр.
Оның айтуынша, білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті де сапаны қамтамасыз ету комитеті болып қайта құрылады. Демек, оның мақсаттары мен міндеттері өзгереді.
Енді Комитет тек заң бұзушылықтарды анықтауға ғана емес, сонымен бірге әдістемелік көмек беруге де назар аударады.
Министрлік басшысы атап өткендей, тексеру өздігінен аяқталмайды, сондықтан Комитет, мысалы, қай сыныпта, қай тақырыпта, қай жерде батпақты, проблемалық аймақтар бар екенін көрсетеді және осы мәселелерді шешу бойынша егжей-тегжейлі ұсыныстар береді.
«Мектепке дейінгі және орта білім департаменті басқа бөлімшелер есебінен қызметкерлер санының өсуімен басқармаға - мектепке дейінгі және орта білім комитетіне айналды.
Сонымен бірге, министрліктің жалпы штаттық саны өсіп жатқан жоқ, сонымен қатар бос жұмыс орындары аясында одан әрі қысқарту жоспарлануда», - деді білім және ғылым министрлігінің басшысы.
Аймағамбетов сонымен қатар министрлік қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және оқыту арқылы олардың әлеуетін күшейту бағдарламасы бөлек бекітіліп жатқанын айтты. Мақсатты бағдарлама курстар мен магистратурада оқыту және т.б. бағытында дайындалуда.
Министр жоспарланған өзгерістерді ауыр түрде қабылдауға болатындығын, алайда бизнес-процестерді, лауазымдық нұсқаулықтар мен функционалдылықты, басымдықтар мен міндеттерді дұрыс орнатумен бірге министрліктің тиімділігін арттыратынын атап өтті.
Министрлік басшысы жоспарланған өзгерістердің себептері мен мақсаттарын түсіндірді.
Оның айтуынша, өзгертулер бөлімнің тиімділігін арттыруға бағытталған.
Ішінара ішкі бизнес-процестерді құру, функциялардың қайталануын болдырмау, әр қызметкердің түсінікті және нақты функционалдығын анықтау, бөлімдердің жұмысына және олардың үйлесімді іс-әрекеттері үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету және т.б. жоспарлануда.
Жоғарыда айтылғандардың бәрін орындау үшін БҒМ мамандары түзетуді қажет ететін мәселелерді анықтай отырып, функционалды талдау жүргізді.
«Мәселен, негізгі бөлімдердің жұмысындағы басты назар білім беру саясаты мен стратегиясын анықтауға емес, ағымдағы операциялық-экономикалық жұмыстарға аударылды.
Негізгі мамандандырылған департаменттер: мектепке дейінгі және орта білім беру, ТжКБ және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру, оларға конкурстық процедуралар бойынша ерекше жұмыс, мемлекеттік сатып алудың техникалық шарттарын жасау, жұмысқа қабылдау, актілерге қол қою, бюджеттік өтінімдерді ресімдеу және т.б. жүктелген.
Сонымен бірге, олардың салаларындағы саясатты анықтаудағы басты мақсаты - заңды тұлғалармен жұмыс және жұмысты үйлестіру - артта қалып отыр», - деді Аймағамбетов.
Ол сонымен қатар бірқатар қызметкерлер мен бөлімдер үшін функциялардың қайталануы атап өтіліп, қарама-қайшылықтар анықталды.
Құрылымдық бөлімшелердегі жүктемені талдау сонымен қатар әр түрлі болатын дисбаланстарды көрсетті. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаментінің бір қызметкеріне жүктеме басқа қызмет көрсету бөліміне қарағанда 7 есе көп болды», - дейді басқарма басшысы.
Аймағамбетовтың айтуынша, министрлік осы және басқа мәселелерді шешу үшін қайта құрылып жатыр.
«Қазір мемлекеттік сатып алулардың барлық мәселелері, аяқтау, әзірлеу актілері, техникалық тапсырмаларды дайындау актілері қаржы бөлімінде қалды, ол енді қаржы және мемлекеттік сатып алу бөлімі болады, бюджеттік өтінімдерді дайындау мәселелері толығымен бюджеттік жоспарлау бөліміне берілді.
Вице-министрлер мен мамандандырылған департаменттер тек өз бағыттарындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру, құқықтық қамтамасыз ету және осы бағыттардағы қызметті үйлестіру мәселелерімен айналысады», - деп түсіндірді министр.
Оның айтуынша, білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті де сапаны қамтамасыз ету комитеті болып қайта құрылады. Демек, оның мақсаттары мен міндеттері өзгереді.
Енді Комитет тек заң бұзушылықтарды анықтауға ғана емес, сонымен бірге әдістемелік көмек беруге де назар аударады.
Министрлік басшысы атап өткендей, тексеру өздігінен аяқталмайды, сондықтан Комитет, мысалы, қай сыныпта, қай тақырыпта, қай жерде батпақты, проблемалық аймақтар бар екенін көрсетеді және осы мәселелерді шешу бойынша егжей-тегжейлі ұсыныстар береді.
«Мектепке дейінгі және орта білім департаменті басқа бөлімшелер есебінен қызметкерлер санының өсуімен басқармаға - мектепке дейінгі және орта білім комитетіне айналды.
Сонымен бірге, министрліктің жалпы штаттық саны өсіп жатқан жоқ, сонымен қатар бос жұмыс орындары аясында одан әрі қысқарту жоспарлануда», - деді білім және ғылым министрлігінің басшысы.
Аймағамбетов сонымен қатар министрлік қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және оқыту арқылы олардың әлеуетін күшейту бағдарламасы бөлек бекітіліп жатқанын айтты. Мақсатты бағдарлама курстар мен магистратурада оқыту және т.б. бағытында дайындалуда.
Министр жоспарланған өзгерістерді ауыр түрде қабылдауға болатындығын, алайда бизнес-процестерді, лауазымдық нұсқаулықтар мен функционалдылықты, басымдықтар мен міндеттерді дұрыс орнатумен бірге министрліктің тиімділігін арттыратынын атап өтті.